יום שלישי, 8 במאי 2012

מערכת סינכרונית- וואו!!!
איזה יום!!!
אמנם מתיש. אך מלהיב ומעניין עם המערכת הסינכרונית.
תלמידי שכבת ח הורידו למחשבים האישיים את התוכנה
ויכלו להקשיב ולהשתתף בהרצאה של יאיר אפטר (ממכון יסודות)
בנושא אלכוהול.
אז איך היה?
 בכנות, התנסות חדשנית ומיוחדת. בחלק מהכתות באמת הכל עבד כמו שצריך והרשת שיתפה פעולה היטב.
בכיתות אחרות קצת פחות או לסרוגין.
בכל אופן- משהו חדשני שניתן לשלב בימים מקוונים, מפגשי רכזים, אולי במקום ישיבות מליאה....

תגובה 1:

  1. אין נכון מבית ספר מדגים אוריינות המאה ה 21 ומוביל במנהיגות מעצבת, לקיים שיעור סינכרוני (תקשוב) בנושא אחריות אישית ומנהיגות אישית בשעות הפנאי.
    אני שמחה שיום זה על לאוויר ואף התרגשתי לקחת בו חלק.
    הטכנולוגיה הקשתה, זה נכון, אך ההתנסות חשובה וחשוב שנתנסה יותר ולקחים מופקים.
    לטעמי החוזק בפוררמט הוא, ראיית הפרט את הכלל, כך כאשר יאיר שאל שאלה והתקבלו התשובות, ראו כלל התלמידים היכן הם עומדים בקבלת ההחלטותמול חבריהם. לדוגמא בשאלה "האם תזמין אמבולנס במצב מצוקה מאלכוהול של חבר?" ענה הרוב המוחלט של התלמידים "כן". אז רואה עצמו כל תלמיד ביחס לשאר.
    אני מבקשת להודות לכל השותפים להצלחת יום זה. לזהבה אפל שלוקחת אותנו למחוזות נפלאים, למלכי כץ על הובלת הנושא, לך אורלי יקרה שבקט מובילה תהליך חשוב, ליאיר אפטר ממכון יסודות ולכל צוות שכבה ח' על הסבלנות ושיתוף הפעולה.
    בהצלחה יתרה בפעם הבאה.
    שפרה סטרוסקי, מנהלת החטיבה

    השבמחק